Voorlichting en advies

Janke van Midlum, directeur van de Stichting OPS, geeft –indien gewenst op locatie- voorlichting en advies inzake de gevaren van het werken met oplosmiddelen. Sector gerichte informatie met daaraan gekoppeld de voorlichting en de gevolgen voor de slachtoffers van OPS/CTE.

Met voorbeelden uit de praktijk wordt ingegaan op de ernstige gevolgen van deze aandoening en worden handvaten aangereikt ter voorkoming hiervan.
Janke van Midlum heeft ruim 20 jaar ervaring in deze materie, als partner van een OPS-patiënt heeft zij veel kennis vergaard en is hét aanspreekpunt voor werkgevers- en werknemersorganisaties, overheid, medici en advocaten.

Voor het maken van een afspraak en informatie over tarieven, neem contact op met het secretariaat tel: 0519-589785 of per e-mail info@stichtingops.nl

Onlangs gehouden presentaties

• Scheepsbouw de Vries te Makkum - doelgroep scheepsschilders
  • FNV KIEM afdelingen Groningen, Boxtel, Beegde - doelgroep grafici
  • Thema ochtend met ASP advocaten te Amersfoort

Enkele reacties

Hoi Janke van Midlum

Langs deze weg willen we je nogmaals bedanken voor de lezing die je hebt gehouden op onze thema avond over OPS.
Er zijn enkele leuke reacties geweest op deze avond van de aanwezige leden.

Met vriendelijke groet,
Henny Schmitz
Secretaris / penningmeester afd. Midden Lumburg

Dag Janke,

Namens de collega’s van Bouw, Bondgenoten en Kiem wil ik je hartelijk dank zeggen voor de voortreffelijke wijze waarop jij ons wegwijs maakte in de gevaarlijke wereld van de oplosstoffen.
De deskundige wijze waarmee jij ons van de eerste tot de laatste minuut wist te boeien gaf jou betrokkenheid en inzet aan, en zorgde voor grote aandacht van de aanwezigen.

Op onze site zullen wij een doorlopende oproep plaatsen om donateur te worden van de Stichting OPS. Zou jij zo vriendelijk willen zijn hiervoor de tekst te leveren?

Met vriendelijke groeten
Jan Louwes FNV Kiem afdeling Noord